- miercuri, 6 iulie 2011

12 zile printre leandrii infloriti

Anul trecut in decembrie am fost pentru prima data la Roma, si tot pentru prima data am fost cu avionul. A fost o experienta de neuitat, a carei amintire mi-a colorat zilele reci si intunecate de iarna.
Cu avionul mi-a placut nespus de mult si abia asteptam urmatoarea ocazie de a urca in jucaria mare si roz. A doua ocazie a venit neasteptat de repede, la un jumatate de an dupa prima excursie la Roma.
In 18 iunie eram la aeroport la Cluj, cu o bucurie mai mare decat toate bagajele noastre la un loc.
Am lasat in urma vremea rece de toamna din Cluj si ne-au asteptat zile frumoase si senine, cu peste 30 de grade, la Roma. Timpul a trecut repede, asa cum ne-am si asteptat, din pacate. Am fost la marea Tireniana, am cules pietricele si scoici, am vizitat un orasel cu stradute inguste, multe multe flori si livezi de maslini, Eli a participat la 2 concursuri de MTB...
12 zile de vis printre leandrii infloriti, de toate culorile.
Ne-am intors la Cluj joi seara, in 30 iunie, lasandu-i in urma pe fericitii care au sansa sa traiasca in orasul leandrilor.

3 comentarii:

Monica spunea...

ma bucur pt voi si poate mai mergeti:)

iulia spunea...

Multumesc Monica. Imi doresc mult sa mai mergem, si imi doresc si mai mult sa traiesc intr-o tara civilizata si colorata si pliiina de flori :)

Lillee spunea...

Si eu la fel imi doresc, Iulia. :) Poate... cine stie?