- sâmbătă, 31 decembrie 2011

Elvira si Vasile



A mai trecut un an. In penultima zi din 2011, am gasit un hamster la baie, iar azi dimineata a mai venit unul: Elvira si Vasile. Dar Vasile s-a dovedit cam violent, asa ca am ajuns cu Elvira la urgenta, dupa care am venit cu ea la Satu Mare. Speram ca soricelul nostru drag si neasteptat se va face bine, dupa muscatura lui Vasile.
La Cluj a nins frumos, la Satu Mare nici urma de zapada.
2011 a fost un an plin de noutati si bucurii, ne-am mutat la casuca noastra-inchiriata ce-i drept, si la final ne-am facut si cu hamster. Va doresc un an nou linistit, cu realizari si bucurii, sa fiti sanatosi si puternici, si ce va doriti!





4 comentarii:

Borg spunea...

An nou fericit, si un sincer La multi ani !

Monica spunea...

La multi ani, Iulia:)

Numai bine:)

Si poate anul asta ajung si eu la Cluj sau tu la Bucuresti:)

Borg spunea...

"Si poate anul asta ajung si eu la Cluj sau tu la Bucuresti:)"

Poate veniti fiecare cate jumate de drum si ne intilnim la Ninu pe terasa :)))))))))))

marada spunea...

La multi ani!Un an bun cu sanatate!