- joi, 24 mai 2012

1Q84


Am intrat luni dimineata intr-o librarie micuta, unde am descoperit multe colectii de la editura Polirom, printre care si romanele lui Haruki Murakami. Mi-am cumparat cu mare bucurie cele trei volume ''1Q84'', in amintirea minunatei veri din 2006 cand am citit prima data ''Cronica pasarii-arc'', ''In cautarea oii fantastice'', ''Dans dans dans'', ''Padurea norvegiana'', ''Elefantul  a disparut'', ''Kafka pe malul marii'', ''La sud de granita, la vest de soare'' si ''In noapte'', sub un mar din gradina de acasa.
De data asta decorul in care am citit a fost altul, la aproape 200 de km de gradina in care l-am descoperit prima data pe Haruki Murakami, si in loc de pisica ce imi torcea atunci pe burta, am ramas cu domnisoara Elvira, un hamster cu urechi mari si ochisori negri.
La fel ca si celelalte carti scrise de  Murakami, ''1Q84'' nu este un roman, ci un labirint, in care te pierzi de buna voie , te desprinzi de lume, si ti-ai dori sa nu se mai termine. 
Haruki Murakami este fascinant.

Un comentariu:

Monica spunea...

am citit si eu doua dintre ele. E fascinant:)