- luni, 10 decembrie 2012

Hope Springs si alte bunatati

Nu am mai scris de ceva vreme despre filmele vazute pentru ca este greu sa gasesti ceva remarcabil in oceanul mare de filme noi care tot apar. Din pacate am vazut prea repede The others, Hearts in Atlantis, The Great Gatsby, Five people you meet in heaven, The time travelers wife, La vie en rose, Somewhere in time, Up!, The tripletes of Belleville, The notebook, Villa des Roses, Donnie Brasco, From Hell, The curious case of Benjamin Button- cam astea imi vin in minte acum - astfel incat tot ce apare nou si promitator sa ma dezamgaeasca in  comparatie cu filmele amintite mai sus. 
Cu toate astea am vazut doua-trei filme remarcabile anul asta, pe care le voi revedea cu placere candva. Va recomand ''The hunger games'' un fel de horror colorat cu final fericit, Hope Springs- un film pe care trebuie sa il vada toata lumea care isi doreste sau are deja o familie, (Maryl Streep este fermecatoare si foarte naturala, ca in fiecare rol pe care l-a jucat), Premium Rush, un film destul de scurt dar foarte dinamic, cu actori convingatori, The Help, un film despre drame si curaj, cu personaje usor de indragit.
In cazul in care aveti mult timp liber si vrei doar un film usurel, puteti sa va uitati la ''The five year engagement'', o comedie cu accente de drama, despre oameni carora le este frica sa ia decizii. Finalul este amunzant, dar din pacate nu multe povesti din lumea reala se sfarsesc asa. Si tot asa, daca aveti timp si chef de un film cu decor exotic, va recomand  The Rum Diary, cu Johnny Depp, pe care nu l-am vazut decat in filme remarcabile. Din pacate acest film nu este printre cele mai stralucite in care a jucat, dar merita totusi vazut.
O mare porcarie mi s-a parut ''The cabin in the woods'', mi s-a recomandat ca fiind unul dintre cele mai bune filme horror ale anului, chiar daca are cateva scene pline de imaginatie, se termina atat de sec incat iti lasa un gust amar.
Ca bonus, am vazut Modigliani (din 2004) despre pictorul italian, ucenicul lui Brancusi, un film impresionant, cu final tragic. Pictorul este interpretat de Andy Garcia, un actor pe care nu l-am remarcat pana acum.
Va doresc vizionare placuta si un sfarsit de an linistit!

Niciun comentariu: