- joi, 18 decembrie 2014

Mâncătorii de hartie igienică

V-am obisnuit in ultima vreme cu postari pesimiste, despre mizeriile din lumea in care traim. Voi continua in acelasi ritm, deoarece unele lucruri trebuie spuse/scrise, chiar daca nu le va citi nimeni. Despre alimentatie am tot povestit, stim cu siguranta cu totii ca alimentatia la care avem noi acces este o mare mizerie, cu prea putine substante nutritive si cu o gramada de ingrediente care ne imbolnavesc, deoarece aceasta societate nu are nevoie de oameni sanatosi, ci de oameni bolnavi si depresivi care dau bani pe medicamente. Industria farmaceutica este a doua mare sursa de venit, dupa industria de armament (ambele au acelasi scop, desigur). Sa revenim la alimentatie. N-am nici 30 de ani si imi dau seama ca s-au petrecut schimbari majore in alimentatie de cand eram mica si pana acum. Imi amintesc cu mare drag ca tot ce ne punea mama in farfurie avea gust natural, rosiile aveau gust de rosii, se simtea si soarele si ploile si pamantul in fiecare inghititura de rosie, de ceapa verde, de ridichi. Acum si rosiile, si ceapa si morcovii si tot au acelasi gust: de pamant fertilizat chimic, de depozite reci si intunecate, de motorina si alte chimicale. Mancam acum legume si fructe care habar nu au ce inseamna fotosinteza sau ploaia. Cine intra acum in supermarket trebuie sa stie ca atunci cand plateste la caserie pentru produsele cumparate, isi plateste defapt viitoarele boli care isi vor gasi lacasul perfect in organismul secatuit de viata. 
Tot mai multi oameni, mai ales cei care apar acum pe lume, vor trai fara sa fi gustat vreodata un fruct adevarat, crescut pe un pom adevarat, in bataia soarelui, a vantului si al ploilor, copt natural si cules la timp. Sau o rosie adevarata, cu gustul verilor frumoase de alta data, care a inmagazinat dulceata fiecarei zile de vara. Tot mai multi copii cresc cu convingerea ca fructele cresc direct in caserole si trist e ca nici nu sunt departe de adevar.
Eu ma bucur mult ca am avut ocazia sa cresc intr-o gradina mare, plina de flori si legume si fructe. Ma bucur mult pentru fiecare floare de salcam sau papadie mancata, desi mi-e tare mila pentru fiecare floare rupta, ma bucur pentru fiecare rosie si ceapa mancata din gradina parintilor mei, ma bucur si pentru fructele pe care le mancam nespalate si nu am avut niciodata nici o problema. 
Acum tot ce mancam este fals, lipsit de viata. Ce s-ar alege din societatea asta daca am fi toti sanatosi si puternici? Cine ar mai da bani pe medicamente, cine ar mai muri la 50 de ani si cine ar mai cara bagajele de boli inventate pentru a ne face viata ''mai interesanta''?

Vroiam sa va povestesc despre crenvursti. Imi amintesc de revelioanele din copilarie, cand acest aliment era nelipsit de la masa. Avea gust atat de bun. Acum in schimb, fiind facut din celuloza extrasa din hartia igienica (nefolosita sa speram), din oase si carcasa de pasare, condimente si arome, nu are decat gust de boala si de batjocura. Daca va este pofta de crenvursti, va sugerez cu drag sa mancati direct hartia igienica. O condimentati cu ce gasiti prin casa, putina lamaie, mustar, poate aveti noroc sa aveti patrunjel de casa, cules chiar de voi si sunt sigura ca astfel veti avea parte de o masa mai sanatoasa. Nu are valoare nutritiva, dar macar nu va imbolnaviti. Fiti sigur ca nici crenvurstii nu au valoare nutritiva. 
Daca un singur om citeste ce am scris si nu va mai da banii pentru mizeria asta ce se eticheteaza aliment, ma declar multumita. Daca nu, va doresc totusi pofta buna!


Niciun comentariu: