- vineri, 5 decembrie 2014

Thomas Rosica mi-a prezis viitorul

Nu am mai vorbit demult despre subiectul pe care daca il aduci in discutie iti sar zeci sau sute de oameni in cap ca esti un pacatos imputit si vei arde in focurile iadului. Dar uite ca distinsii domni in fuste de la Vatican ne ameninta pe noi, oameni de ''buna credinta'' cu aceste focuri, deoarece suntem atei. Unii dintre noi, desigur. 

Preotul Thomas Rosica a declarat că "Ateii, cei care nu cred în Dumnezeu, tot vor arde în iad". Mai mult, preotul a continuat pe aceeaşi linie şi a spus că "a face bine nu este suficient pentru a fi mântuit". (sursa: LINK)
Nici nu vreau sa intru in nicio imparatie, domnule. Nu vreau nici mantuire. Vreau sa traiesc corect si frumos aici, pe pamant, sa imi iubesc si ajut familia daca pot, sa nu fac rau la nimeni, sa imi vad de viata mea, sa mor linistita si sa ard in focurile din crematoriu, sa nu las un hoit puturos in urma mea. Uite eu prefer sa cred in mine, in familia mea, nu ma rog si nu cer nimanui nimic, nu pup icoane si nu ma duc la biserica si nu ma inchin decat oamenilor buni si minunilor din natura. Fac doar ce pot si incerc sa imi fac viata frumoasa acum, aici. Nu fac rau la nimeni si este problema mea intima daca cred sau nu in multitudinea de zei ale religiilor actuale, trecute sau viitoare. Asa ca nu va mai bateti voi capul ca eu sau altii ca mine intram sau nu in nu stiu ce imparatie. Sunt probleme mai mari in lumea asta si daca tot veni vorba de probleme si Vatican, incercati sa va tineti sculele in fuste si lasati-o mai moale cu pedofilia. Asta asa, ca o paranteza. 
Ii respect pe cei care cred in zei, sau in orice altceva, dar as vrea in schimb nu neaparat respect, ci sa fiu lasata in pace. Incercati sa nu ne judecati, lasati-ne sa ne vedem de viata noastra, atat timp cat nu facem rau nimanui. Chiar nu va bateti capul si dormiti linistiti, de grija noastra ne ocupam noi. 
Sunt atatea religii, au fost si mai multe si vor aparea cu siguranta altele. Daca faci o plimbare prin lume vei vedea cum fiecare zona geografica isi are zeii ei. Sa traim in pace, fiecare cu credinta sau necredinta lui si sa ne concentram mai mult pe viata noastra si pe a nu face rau altora, decat pe credinta altora.
Este frumos sa crezi in zei, sa crezi ca cineva are grija de tine orice ar fi, ca vei fi rasplatit pentru ce faci, iar cei rai vor fi pedepsiti. Mi-as dori si eu linistea asta, dar acum e prea tarziu. Dar ca mare credincios e foarte urat sa incepi sa areti cu degetul spre ceilalti: ''Eu sunt credincios, ma tine Dumnezeu in poala lui, dar tu, pacatos oribil, vei arde in iad''. 
Dragii mei popi si ce alte lucrui mai sunteti voi acolo in Vatican. Aveti multe de facut, lumea nu e cel mai frumos loc imaginabil, e mult rau printre noi. Ocupati-va de foamete, de discriminare, de copii neajutorati (dar nu pe la spate, va rugam), de rugaciunile voastre frumoase, de slujbe si ce mai stiti voi sa faceti. Iar cand toate astea vor fi rezolvate, puteti sa va bateti capul si cu lipsa mea de credinta. 



Niciun comentariu: