- miercuri, 2 octombrie 2013

Paşa

De multa vreme nu am mai scris, pesimismul meu este incurabil, asa cum v-ati obisnuit si vad lumea care ma inconjoara ca pe un loc tot mai sumbru, iar oamenii par tot mai rai.
Am avut norocul sa cresc intr-o familie asa cum multi si-ar dori, altfel cred ca pesimismul meu era deja extrem, dar nu despre asta vreau sa scriu acum, ci vreau sa va prezint noul membru al familiei noastre paroase, care se adauga domnisoarei hamster Elvira si magarusului in piele de motan, Foca. 
Faceti asadar cunostiinta cu Paşa, ghemotocul negru, plin de veselie si iubire, cu care impartim zilele tot mai sumbre de toamna incepand cu 18 septembrie anul acesta.




Fetita asta e o minune, are atata veselie in ea, nici nu stiu unde incape atata. Din fericire Foca a primit-o foarte bine, ca un adevarat fratior mai mare. Foca este motanelul gasit anul trecut printre blocurile din Cluj, infometat si foarte mieunacios.
Oricat de greu e sa locuiesti cu animale in casa, pana la urma e o mare bucurie sa vezi ca exista suflete atat de curate si atat de pline de dragoste. Putini oameni sunt cei care pot fi atat de sinceri si de buni ca un caine sau o pisica. 
 Va doresc tuturor o toamna linistita si colorata.


Un comentariu:

Blogul lui Jeny spunea...

Asa este, aceste ghemulete de blanita cu codite stiu sa aprecieze fara retineri ceea ce le oferim, Si ne dau neconditionat dragostea lor. Am avut si eu pb cu cei ...de langa noi. Si am cumparat o pisicuta. Apoi am mai infiat inca 3 din cele plouate si flaminde de pe strada. Mi-ar fi placut sa am si un catel, dar programul de munca nu imi permite sa stau acasa prea mult.
Esti doar dezamagita de ceea ce vezi in jur, nu pesimista. Dar oaza de liniste ne-o oferim singuri acolo ...langa cei ce ne iubesc.