- duminică, 1 februarie 2015

Scene din filmele mele preferate sau scene preferate din filme..sau..whatever

Dacă mă cunoașteți cât de cât din articolele mele, sigur nu vă așteptați la pupici roz și îmbrățișări romantice pe care să le admir în filmele văzute, dar se pare că veți avea parte și de surprize. Am făcut o listă cu scene care mi-au rămas în minte din câteva filme, nu contează ordinea. 
Despre unele filme găsiți mai multe detalii în articole mai vechi, dar dacă nu, tot merită văzute. 

3,2,1 șiiii:

Începem cu Crank, o scenă pliiiină de adrenalină în care Chev își face de cap în stilul celui mai nebun personaj ever. Dacă între timp clipul va fi șters de pe Youtube, știți cum să îl găsiți - Crank sex scene in Chinatown. 




Nu putea lipsi Anthony Hopkins, actorul meu preferat și chiar dacă mi-e cam greu să aleg un film pentru că aproape toate mi-au plăcut, mă opresc totuși la Hearts in Atlantis. Nu e cel mai bun film în care a jucat, dar scena mi-a rămas în minte. 
...după 10 minute...
...nu am găsit scena pe Youtube, cea în care Anthony Hopkins se uită în urmă din mașină. Așa că vă arăt alta. Oricum toată atmosfera din film e faină. Cam creepy, dar faină.




Superman in Somewhere in time. Un film minunat, din 1980, cu Christopher Reeve și Jane Seymour, pe vremea când erau frumoși. Am văzut filmul prima dată prin 2008 și de atunci l-am tot revăzut. Sunt câteva scene hipnotizant de frumoase, iar povestea îți rămâne în suflet. Dacă ai suflet. Dacă nu, undeva pe hard. 


Pisica albă, pisica neagră. Scena din spital, când Grga se externează cu alaiul de lăutari. LINK. Filmul e atât de fain încât puteam alege orice scenă că ar fi fost la fel de artistică nu numai imaginea ci și coloana sonoră. Cred că ar trebui să îl revăd, pentru un boost de bună dispoziție.
Combinatia de Emir Kusturica și Goran Bregovic este explozivă. 



Solaris. După romanul lui Stanislaw Lem. Dacă trecem peste veșnica poveste: cartea sau filmul, eu zic că măcar scena următoare merită văzută. 


From Hell. Johnny Depp în apă, absinth și fum. What the hell could be sexier than that?? (scena de la duș din The rum diary e apă de ploaie). 



Ace Ventura. Pentru că ne-a înfrumusețat copilăria și pentru că a fost primul film pe care l-am văzut la cinema. Scena în care Ace se naște dintr-un rinocer. Încă pot să râd și la a 100-a vizualizare. 


Revin cu un update dacă îmi mai vine ceva în minte între timp.
Update: scena cu multă spumă din The party, un film vechi dar foarte fain, despre care am scris nu demult. Mi-e prea somn să caut scena pe youtube, revin altă dată cu asta.

Niciun comentariu: