- joi, 29 ianuarie 2015

The party - 1968


Anul acesta mi-a revenit cheful de văzut filme, așa că sunt oricând bucuroasă dacă primesc sugestii cu filme bune. 
Așa am ajuns să văd THE PARTY, un film din 1968, în care rolul principal îl joacă Peter Sellers, actor pe care mulți îl știu din rolul avut în Pantera roz. Am văzut câteva comedii bune destul de recente, dar puține se compară cu THE PARTY. Am râs aproape tot filmul, personajele sunt foarte simpatice iar decorul anilor 60 este foarte cochet, ca de obicei. 

Vi-l recomand cu mare drag, în cazul în care aveți chef să râdeți și să uitați aproximativ o oră jumate de real life. Și dacă vi se face si vouă poftă de un party cu spumă, nu uitați să mă invitați și pe mine. 
Vizionare plăcută și don't forget to thrust the 60es. 

Niciun comentariu: