- marți, 3 mai 2016

Câmp cu maci

Dacă îți lipsește curajul de a le spune celor din jur ce înseamnă pentru tine, fie că admiri pe cineva, fie că iubești pe cineva, trebuie să îți bagi bine în cap că oamenii au obiceiul de a pleca, unii departe, alții definitiv, iar dacă nu le spui ce simți cât îți sunt în preajmă, e posibil să nu apuci să le mai spui niciodată. Nu vă imaginați ce tare doare să rămâi cu cuvinte nespuse, cu îmbrățișări pe care nu ai îndrăznit să le oferi, cu lucruri pe care nu le vei mai putea face nicidată pentru că nu le-ai făcut atunci când era cazul. 
Lumea asta ar fi un loc mult mai frumos dacă am avea curajul să spunem la timp ce avem în suflet, dacă i-am îmbrășișa pe cei dragi când am simți nevoia, fară nicio teamă. 
Dacă am avea curaj pentru lucrurile astea, la despărțire am avea sufletul împăcat, plin de bucurie pentru momentele de care am avut parte, nu plin de regrete și de dor care nu se va mai vindeca niciodată.
Mi-e dor de tine. Te-aș îmbrățișa, dar nu știu unde să te mai caut acum.


Niciun comentariu: