- joi, 30 iulie 2015

Macha de pe Breslo

Din dorința de a cumpăra cât mai puține lucruri din supermarketuri și și mai puține din farmacii, am căutat produse handmade cu ingrediente cât mai aproape de natural, pentru a înlocui gelul de duș, șamponul, cremele de față și cele de corp. Așa am ajuns pe breslo.ro, un mall virtual unde oameni talentați și pasionați vând produse făcute de ei, fie că e vorba de căni pictate manual, perne decorative sau produse cosmetice din uleiuri esențiale și alte minuni. 
Acolo am descoperit magazinul online Macha, astfel încât în mai puțin de o lună am renunțat chiar și la produsele Le Petit Marseillais și le-am înlocuit cu bunătățile de la Macha. Senzația e minunată. E incredibil că la prețuri atât de decente poți găsi produse așa de bune.
Fondantul pentru piele cu lavandă a devenit preferatul meu în loc de crema de corp, iar săpunurile înlocuiesc foarte eficient orice gel de duș folosit până acum. Parfumul lor este foarte discret și plăcut, iar pielea rămâne curată și hidratată.
Nu știu cine se află în spatele produselor Macha, dar cu siguranță e o persoană foarte drăguță și talentată, deoarece produsele sunt minunate. După ce am folosit fondantul cu lanvandă mi-ar fi foarte greu să revin la prostiile din magazine, mult mai scumpe și mult mai sintetice.
Oamenii talentați sunt foarte frumoși și ne fac și nouă viața mai frumoasă.








Niciun comentariu: