- duminică, 4 octombrie 2015

What dreams may come

Am descoperit recent la ce pot fi folosite diminețile răcoroase de toamnă atunci când nu ai absolut nici un chef sau motiv să te ridici din pat: să te uiți la un film. Doar un bol de moșmoane ar fi putut completa dimineața, dar nimic nu e perfect :))
Din lipsă de imaginație am vrut să revăd Nosso Lar, dar m-am împiedicat pe drum de un alt film, care spune cam aceeași poveste, dar în alt mod. Robin Williams este foarte credibil în rolul pe care îl joacă, senzație influențată poate și de faptul că între timp s-a sinucis (Coincidență sau nu, în ambele filme personajul principal proaspăt mort este un medic). 

 What dreams may come nu e un film tradițional de siropos pentru visători la dragoste veșnică și fluturași și alte detalii cu conținut ridicat de glucide, scenele sunt bine pictate (unele la propriu, veți vedea) iar frământările sunt cât se poate de reale. 
Chiar dacă am văzut filmul de câteva minute, nu țin minte nimic despre coloana sonoră, în schimb îmi vine în minte piesa asta: link. Se potrivește cu multe scene din film. 
Vizionare plăcută și o toamnă colorată și liniștită!

Niciun comentariu: